Handelsbetingelser

 

 

VIRKSOMHEDSOPLYSNINGER:

 

Pbtuma AB

Boställsvägen 66

291 73 Önnestad

Sverige

post@hemmetshjarta.se

 

Pbtuma AB  556975-4020 

 

For at shoppe i vores onlinebutik skal du være 18 år.  

 

FRAKTKOSTNAD

Vi praktiserer fast frakt på 49.- DKK uansett ordrestørrelse 

 

Fra 1. oktober 2022 ændres opbevaringstiden for pakker leveret til udleveringsstedet og pakkeboksen fra 14 til 7 dage.

 

TRANSPORT

Levering 5-7 hverdage på lagerførte varer, medmindre andet er angivet på varen.  

Hvis et produkt er en såkaldt bestillingsvare (angivet i produktinformationen), er leveringstiden lidt længere. Den forventede leveringstid er angivet på varen.

Hvis du har bestilt varer med forskellige leveringstider, sendes ordren sammen, når alle dine varer er ankommet til vores lager.

Alle vores leverancer sendes fra vores lager i Sverige, Kristianstad med BRING til din nærmeste postagent. 

 

BESTILLINGSVARE 

Hvis varen er markeret med lagerstatus: Bestillingsvare

Dette betyder, at vi ikke har varen på lager, men at vi bestiller varen til dig personligt, når vi har modtaget din ordre.

Forventet leveringstid er angivet online på bestillingsvaren. Hvis du har bestilt flere bestillingsvarer med forskellige leveringstider, sendes ordren sammen, når alle dine varer er ankommet til vores lager med reservation for udsolgt lager hos vores leverandør.

Leveringstiden indstilles baseret på den normale leveringstid, helligdage, højsæsoner og kampagner, kan leveringstiden ændre sig lidt.

Når vi udfører tjenesten bestillingsvare, bestiller og reserverer vi varen personlig for dig. 

 

 

RISIKOEN FOR VARENE: 

Risikoen for varer købt af hemmetshjarta.dk overgår til dig som forbruger på

leveringstidspunktet.

 

ANNULLERING AF ORDRE

Hvis du ønsker at annullere din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt på post@hemmetshjarta.se, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Kommer sagen til os i løbet af en weekend eller helligdag, vender vi tilbage den første hverdag efter.

Bemærk venligst, at din ordre først annulleres, når du har modtaget bekræftelse fra kundeservice.

 

Vi kan kun annullere eller ændre din ordre, hvis den ikke er kommet for langt i emballagen eller allerede er afsendt.

Efter at ordren er gået til pakning hos os, er det ikke muligt at ændre den afgivne ordre.

Ønsker du at fortryde en vare, der har lagerstatus Ordrevare, vil du blive opkrævet et gebyr på 20 % af varens værdi, hvis ordren er for langt henne i processen. Men hvis leverandøren ikke har haft tid til at behandle vores ordre, har vi ingen problemer med at annullere din ordre.

 

GAVEKORT

Vores gavekort kan bruges som betaling i vores online butik.

Gavekortet er gyldigt i et år fra købsdatoen og skal bruges ved et køb. Det er ikke muligt at få nogen penge tilbage på gavekortet eller indløses for kontanter. 

Hvis du kun køber gavekort, fjerner vi naturligvis forsendelsesomkostninger, når vi har modtaget din ordre.

Rabatkode kan ikke bruges, når du køber gavekort.

 

OPGIVET FEJL ELLER UFULDIG INFORMATION

Kunden er ansvarlig for at Hemmets Hjärta altid informeres om det rigtige navn, adresse, telefonnummer og e-mail-adresse.

Hvis pakken ikke kan leveres eller hentes på grund af forkerte eller ufuldstændige adresseoplysninger. Er dette ikke noget, som Hemmets Hjärta kan ændre med transportøren, da Bring ikke ændrer navn / adresse på forsendelser.

Vil forsendelsen vende tilbage pga Forkerte eller ufuldstændige adresseoplysninger behandles pakken som: nægte mottagelse

Vi erstatter ikke mistet forsendelse, hvis der er angivet forkerte eller ufuldstændige adresseoplysninger.

 

NÆGTE MODTAGELSE 

At nægte modtagelse er ikke en gyldig måde at fortryde sit køb på. Og du hæfter derfor for fragten både frem til dig og retur. Denne bliver fradraget i det beløb - som du modtager retur - når pakken er kommet retur.

 

NÅR DIN FORSENDELSE ER ANKOMMET TIL DITT LEVERINGSSTED.

Når din forsendelse er ankommet til dit leveringssted og er klar til at blive afhentet, sendes en meddelelse til dig via sms eller e-mail med pakkeforsendelsesnummeret og oplysninger om, hvor du kan hente din forsendelse.

Fra 1. oktober 2022 ændres opbevaringstiden for pakker leveret til udleveringsstedet og pakkeboksen fra 14 til 7 dage.

 

 

I TILFÆLDE AF SYGDOM ELLER ANDRE FOREBYGGELSER:

Når du afhenter en forsendelse på et af DHL Service Points eller terminaler, skal det aktuelle forsendelsesnummer og modtagerens ID fremvises. Er det en kurer, der skal afhente forsendelsen, skal kurerens legitimation også fremvises.

Vi erstatter ikke mistede pakker, hvis der er angivet forkerte eller ufuldstændige adresseoplysninger.

 

NY BRUGER/ KUNDE

Når du opretter en ny bruger / ny kunde, accepterer du vores handelsbetingelser, og at Hemmetshjarta.dk indsætter dig i vores kunderegister og som en nyhedsbrevlæser. Der får du tilbud og information direkte via din e-mail.

 

FORTRYDELSESRET

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis. 


Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail til post@hemmetshjarta.se. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 
                                                                                                                        
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen. Og nægter du modtagelse - fratrækker vi fragten til dig og retur til os - inden vi giver dig penge retur.

RETURNERING

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Varen skal returneres i original emballage.


Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.

 
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

 
Hvis du benytter din fortrydelsesret og returnerer hele din ordre, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato vi har modtaget ordren. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.
  

Returnerer du dele af din ordre - returnerer vi prisen på de varer du har sendt retur

 

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

 

Hemmets Hjärta

Boställsvägen 66, Gamla prästgården

291 73 Önnestad

Sverige

  

At nægte modtagelse er ikke en gyldig måde at fortryde sit køb på. Og du hæfter derfor for fragten både frem til dig og retur. Denne bliver fradraget i det beløb - som du modtager retur - når pakken er kommet retur.

  

REKLAMATION

Vi gør altid vores bedste for at sende alle varer ud i perfekt stand.

 

Skulle en vare være gået i stykker ved levering eller på anden måde defekt, beder vi dig sende os en mail samme dag, som du modtager forsendelsen.

 

Indtast dit kundenummer/ordrenummer, billede af varen hvor vi tydeligt kan se manglen og hvor du forklarer fejlen.

 

Tjek altid pakken, mens du stadig er på leveringsstedet.

 

Hvis du ser tydelige skader på kassen eller hører mistænkelige raslen, skal du åbne pakken, mens du stadig er på afleveringsstedet. Personalet vil så hjælpe dig med at registrere og rapportere, at kartonen er beskadiget.

 

En reklamation, der ikke umiddelbart er synlig (skjult), skal anmeldes til os med det samme samme dag, som du modtager forsendelsen.

 

Vi modtager kun klager via e-mail: post@hemmetshjarta.se og vi vender tilbage til dig så hurtigt som muligt. Kommer sagen til os i løbet af en weekend eller helligdag, vender vi tilbage den første hverdag efter.

 

OPMÆRKSOMHED! Det er vigtigt, at du kontakter vores kundeservice, INDEN du sender en klage tilbage til os. Sender du varen retur til os uden at have været i kontakt med os, er du desværre selv ansvarlig for returfragten.

 

Når vi har kontrolleret varen, og reklamationen er godkendt, refunderer vi købsprisen for varen straks fra det tidspunkt, vi modtager reklamationen.

 

Dette beløb er synligt på din konto inden for de næste par dage, hvis du har betalt med kort. Hvis du har valgt at betale med faktura, vil du modtage en opdateret faktura fra Klarna.

 

Skulle det være tilfældet, at det er fejlfrit, eller at der er opstået en håndteringsfejl, vil kunden blive opkrævet 100.- /vare for checken og kunden vil også blive opkrævet for returomkostningen.

 

 

BILLEDER & PRODUKTBESKRIVELSE

Vi forbeholder os selv til at begå typografiske fejl, produktændringer, prisjusteringer og farveafvigelser.

Skulle der være åbenlyse fejl såsom den forkerte pris, forbeholder vi os retten til at justere eller annullere ordrer.

Alle billeder i denne onlinebutik tilhører Hjertet af hjemmet og er beskyttet af ophavsret. Kontakt os, når du bruger vores fotos.

Hvis dette er brudt, skal du kontakte en advokat.

Vi kan ikke garantere, at en vare, der vises i butikken, nøjagtigt afspejler de farver, den har i virkeligheden. Hvordan farven gengives afhænger af indstillingerne på din computer.

 

FORSØG TIL SVIG

 

Alle forsøg på bedrageri rapporteres til politiet, og Hemmets Hjärta forbeholder sig ret til at annullere købet, hvis der frygtes bedrageri.

Vi forbeholder os også retten til at afvise service til nogen af ​​enhver grund til enhver tid. 

 

BETALING

I samarbejde med Klarna tilbyder vi kortbetaling, og faktura

Ved at foretage et køb accepterer du vores handelsbetingelser.

 

 

 

Hav en god dag!

Med Venlig hilsen

Hemmets Hjärta